tisdag 18 mars 2008

Ses ikväll

"Ska vi ses ikväll?" damp ner från han grabben som det bara blir hångel å hålla handen med... Nu har det snart gått två timmar och jag har inte svarat. Och jag vet ju att det säger ALLT... Men ändå vill jag inte säga "tack men nej tack". Det borde vara lätt. Bara kasta sig på telefonen och skrika "ja ja ja - ta mig!"

Det är nu jag önskar jag vågade va så cool att jag svarade honom att: "vill bara se dig ikväll om du sätter på mig!"

-----
[Edit miss i nassen]

Anledningen till min skepsis berodde bla på uteblivet svar på sms, något som förklarades utan att jag ens frågat. Dött batteri, ingen laddare. Träffades ikväll och hånglades så det kippades efter andan! Pga vissa icke påverkbara kvinnliga omständigheter och andra kropsliga hinder stannade kvällen där hän. Men löften om god vigör och fortsättning efter påsken har utlovats. Just nu sitter jag å småler så där fånigt... Känns bra det här. *flinar*

4 kommentarer:

loathing sa...

jamen gör det då!! killen får ju inte vara en pussy!

Miranda sa...

Fast det är ju jag som är pussy... också... och nu börjar det kännas sådära mysigt och skönt... så just just precis nu gör det inget :)

Gnarly sa...

hahaha! Vilka problem vi har ;) eller ni.... eller du....
Kul att det varkar bli lite action snart... för annars kommer jag starkt tvivla på ditt engagemang i detta :)

Miranda sa...

Fast just nu tvivlar jag inte på mitt engagemang.
Just nu vill jag bara kelas och bubbla och smila... :)