tisdag 4 mars 2008

parallell-msn

Själv får jag inte det stora nöjet att ligga med två killar på samma helg. Snackar däremot parallellt med två grabbar på msn.

En med dejtkillen med pussen. Han har skickat nått sms och mms under helgen som gått. Just nu förs en seg "på jobbet konversation" per msn. Sitter och klurar på om man ska fråga när vi ska ses härnäst. Vill pussas mer. Det är nånting där. Det känns bra. Ibland känns det lite smådött dock, men sen kommer nått gulligt. Han verkar bra. Men varför bara några pussar och ingen hetta. Jag är ju svältfödd på hångel och sex.

Samtidigt snackar jag med en kille jag dejta förra våren. Killen som senaste månaderna titt som tätt lockat mig på "sexresa" söderöver. Lovar att ta hand om och tillfredsställa alla mina behov, bara jag kommer dit. Det lockar. Han är kul. Kul att "sexa på msn" med. Men inte sätter jag mig i bilen och kör de tre timmarna för att få mig ett ligg, inte jag inte. Nånstans inom mig bor en fegis, eller en realist, eller en romantiker. Det sket sig ju förra våren, varför in och rota i det igen liksom. fast lite sex är ju förståss trevligt... Eller så var sexet med honom inte så himlastormande egentligen? Men det är lite eggande att ha honom där på msn att häva sin sexuellafrustration över.

Tanken på att skicka fel mess i fel fönster i detta läget skulle kunna skapa spännande effekter i mitt liv. Våga eller icke... haha... Kanske är precis rätta grejen för att få grabb nummer ett att hetta till lite. hehe...

6 kommentarer:

Æon sa...

Be honom skicka lite porriga bilder på sig själv först! Sen kan vi lägga upp dem här! :D

Miranda sa...

vilken av dom? ;-)

Æon sa...

Han som snackar snusk såklart! ;)

Miranda sa...

haha!!
Jag tror inte att han är gjord för att ta porriga bilder. han är inte så fotogenetisk så att säga... hehe...

loathing sa...

för några år sen försatte jag mej i en lite värre situation. jag hade ihop det med en kille som var dööösnygg men han liksom var så tråkig, pratade inte så mkt på telefon och så. så jag började snacka med hans polare flera timmar per dag i telefon och sen utvecklades det liksom åt lite fel håll. sex sms och planerade att ha sex å såna där saker. jag hade helt glömt bort den där killen jag hade det lite ihop med. och sen kom det ju så klart fram. han skonade sin kompis men inte mej. behe.

Gnarly sa...

När ska vi egentligen träffa lite vettiga killar där vi inte behöver fråga oss alla dessa saker?? Va faen!?