lördag 29 mars 2008

Blåst på konfekten

Jag har blitt blåst på den till helgen inbokade träffen då det skulle hetta till. Vi har båda två sett fram emot den i en vecka nu, och nu har den blitt framskjuten och inställd två dagar i rad. Hatar influensa, hatar feber, hatar sjuka killar. Så nu sitter jag ensam hemma i pyjamas halv nio en lördagskväll, fortfarande en smula sliten från gårdagen...

Igår var jag nästan drottning i bikupan, ensam tjej på krogen med massa grabbpolare. Gick farligt till vill jag lova, det dansade fram öl, shots och drinkar. Och vi ägde på dansgolvet. En grabb sa jag var för snygg för att han och hans kollegor skulle våga stöta på mig, wierd egoboost man fick av den kommentaren... En annan fick mitt nummer och ringde som en tok halva natten. Träffade på två exragg, men denna gången så sved det inte så mycket, faktiskt nästan inte alls. Dessutom kändes det en smula gött å va omgiven av ett manligt harem just då man träffar på grabbar som dumpat en. Kvällen var riktigt rolig. Och dessutom fick jag med mig en grabb hem, men han bäddades ner i gästsängen, för det var ju min kompis.

En inte helt illa pinkad helg so far ändå. Men va fan, att det ska va så svårt å få till det med grabben... Snart, kanske redan, har jag tröttnat...

1 kommentar:

Anonym sa...

låter som en riktigt kul helg!
och det e ju skönt med en massa kommentarer, det mår man alltid bra av, även fast man ändå känner sej snyggast och sexigast när man druckit endel.
här var det samma sak, träffade en massa exragg och faktiskt också en kille som jag var riktigt kär i när jag gick i fyran kanske...haha så vi tog upp där vi slutade för typ tio år sen. :D
aja nu ska jag sluta snacka , hoppas nästa helg blir lika bra för dej.
tjohoj!