måndag 10 mars 2008

Fuldejting...

Sitter och känner mig smått osugen på kvällens dejt. Det som gör mig smått osäker nu är hans ibland kassa respons per msn och sms. Konversationer kan avslutas utan hejdå. Igår blev det så, han slutade bara att svara när vi pratade. Som hämd sa jag inte gonatt. Nu är jag drygt halvvägs genom arbetsdagen. Ska jag som vi sa igår eftermiddags åka hem till honom efter jobbet? Eller har nått ändrat sig? Fåniga tankar går som så att om han inte hört av sig innan jag slutar jobbet så går jag på bio med polarna. Snyggt sätt å fimpa hela alltet på va?

Och i huvudet klingar en klocka, att om jag känner så här så är det inte rätt... eller... och fortfarande... jag vill ju hångla!! Just nu hade jag kunnat dra mig ur utan att det skulle kännas något alls. Däremot skulle jag bli putt om han fimpa mig, prestige förlust osv. Bäst att dra först då va? Vet egentligen varför det är så här så himla ofta för mig. Jag vill ju lite för mycket helt enkelt!! Så därför går jag helre på dejter med bra killar än att inte dejta nån. Det tillför lite vardagsedge men det är ju inte så schyst.

Varesig ett kult eller fult inlägg. Möjligen om jag kallar detta för fuldejting. Dvs att fortstätta dejta nån fastän man börjar känna en möjlighet till att det inte är "han". Det är väl det då...

----

Det blev dejt. Han hörde av sig. Jag är fånig. Målar ett L i pannan nu. Fjantigt!

3 kommentarer:

Gnarly sa...

Det riktigt sugiga är: Jag tror inte att killar tänker på sånt här... någonsin! Alltså "jag straffar genom att inte säga gonatt" osv, eller att de inte har hört av sig för att okeja planerna osv osv... de tänker för fan aldrig på någon än sig själv!!!
Hm... det där blev lite mer irriterat än det var menat. Det jag egentligen försökte säga var att killar är nog aldrig så nojiga kring vad de tror att andra tycker tänker eller gör eller har för avsikter...
varför ska vi ha det då?

loathing sa...

jag har två killar.. den ena är kåt som fan och gör mej kåt som fan, hans sug i blicken gör att jag ramlar över kanten och knappt kan tala och jag kan alltid tala, honom vill jag bara ha skönt sex med överallt! den andra är också riktigt snygg, men mycket mjukare och känsligare, han kan jag tänka mej att träffa under en längre tid för att lära känna honom, men han har absolut inte samma glöd som den andra....grrrrrrrr

Miranda sa...

Just nu hade jag nästan gjort i byxan av lycka över en kåt fan som fick mig å ramla över kanten å tappa talförmågan. Typ 8 dagar i veckan...