tisdag 4 mars 2008

Ooops...



Ok, får väl skriva nåt litet om helgen och världens hoolabaloo som jag nämnde...


Nysexad av söta killen åker jag till Långtbortistan för att gå på galej och rulla hatt...


Och Jäääävlar vilket sjöslag det var! Alla var toktankade och på skitbra humör, vilket kan ha haft nåt att göra med att det var fri sprit i mängder.


Fortfarande tänkandes på söta killen ser jag Xet göra entré i lokalen... kändes inget konstigt, utan bara kul efter så här lång tid, men tanken som slog mig var typ:


Hmmm, vad tänkte jag där egentligen? (han är väl inte precis en looker om man säger så...)


Sen ser han mig i ögonen och ler sitt fåniga (men för mig förtjusande) leende och jag tänker...


Jaaaja... ja just det ja... hmmm


Senare på kvällen finner jag mig själv sittandes gränsle över honom i soffan grovhånglandes! Oh I'm sooo discreet... Men skit vad den mannen kan hångla alltså... sover såklart hos honom och har jordens sex, som vanligt... tankarna på söta killen kom så att säga lite i skymundan... två killar på två dagar.... kalla mig pryd och häng mig i granen, men det har jag faktiskt inte gjort förut.

*Öömh, like... öhm am I a slut now? Hälsningar "orolig tjej på 14 jordsnurr"

4 kommentarer:

Miranda sa...

haha!!! Kalla mig pryd och häng mig i granen!! jag tycker det är coolt! Jag vill osså!!!

Jag har förvisso delat säng med två olika grabbar två nätter i rad, fast inte the full monthy med den ena... men däremot veckan innan så det är nästan i samma liga... men inte riktigt.

Mitt sexuella ego är oexisterande just nu... jag vill hångla!! (skrika som en fjårtis)

loathing sa...

låter som två superdagar. nej du är inte pryd.

tjohaj!

Gnarly sa...

Jag är så sjuuukt avis typ liksom ;)

Miranda sa...

avis var ordet. grön!