fredag 7 mars 2008

prat och puss

hum..
en sådan vuxen dejt det blev....
middag - vin - musik - prat - pussar - kyssar - hålla handen - trevligt inte trist, men...

Han har små händer. Mindre än mina. Att hålla handen kändes därför konstigt... Mina fingrar passade inte mellan hans. Spikat när vi ska ses nästa gång. Känns fint. Hettar ändå inte till helt och hållet på det sexuella planet. Ändå är det som om båda vill. Det går sin makliga takt åt rätt håll i alla fall. Men jag vill ju ligga!!! Ändå våldshånglar jag inte upp honom. Får kanske porrsmsa upp honom under helgen...? Kan ju va en idé kanske...

1 kommentar:

loathing sa...

hoppas du fick ligga i helgen då. det fick inte jag. jag vet inte om man kan vara för full för att ha sex när man e kvinna, men tydligen var jag det. nästa helg blir nog bättre. men middag och sånt där, förlåt mej men då skulle jag dö av trisstess...