söndag 9 mars 2008

Desperat dag

Idag har jag legat i soffan och tittat på "How I met your mother". Öppnade en flaska vin, men det vinet var så jäkla äckligt att jag inte ens kunde svälja det.

Hur kommer det sig nu att jag vill dricka vin en söndag kl 12... non of your buissness!

Jag vill vara kär, jag skulle nog kunna ge vad som helst för att få vara kär! Jag är så fruktansvärt sexuellt frustrerad så att jag tror att jag håller på att tappa förståndet. Det här måste lösas på något sätt, eller så får jag hålla tummarna att frustrationen försvinner av sig själv.

Höll på att skriva detta i min andra blogg... men kom på att det finns massor av folk på jobbet som läser den... so I dont think so!!!

(sorry om det inte var så jäkla roligt, utan kanske mer sjukt deprimerande.... men ibland är det underhållande att någon annans liv suger mer än sitt eget... så är det för mig i allafall... så det så!! )

2 kommentarer:

Miranda sa...

Jag vill med bli kär
Vill med ha sex
Får inte ens lite hångel...

loathing sa...

jag öppnade vinflarran idag jag me. drack fredga och lördag och skulle väl sluta med en söndag då. men det blev bara ett par glas till käket. supernajs. jag vill inte vara kär. jag vill ha sex. hångel är fint det också. men kärlek är bara jobbigt.