tisdag 4 mars 2008

parallell-msn partII

Nu några timmar senare har aftonen utvecklats i vidare perspektiv.

Dejtingkillen har visat sitt intresse icgen och har styrt upp en träff. Sweet. Jag hoppas på minst lite under-kläderna-hångel. Och när jag skriver det där funderar jag på om jag är 14 eller 28??

Den andra grabben har däremot inte legat på latsidan, kallat mig porrsnäckan och utlovat porrfoton på sig själv! (Er vilja min lag...) Och sagt att han tycker det hade varit mycket roligare om det var honom jag skulle träffa för då skulle jag minsan få...

Han från förr lockar, han är kul, porrig, rak, men det sket ju sig sist så. Det är jäkligt kul å porrflörtas på msn med honom. Och det har vi gjort i flera månader nu. Så nu undrar man, varför funka det inte förra gången? Jo han va jäkligt foo då. Är det nått som är ändrats nu? Men varför ens försöka. Han var fo. Men han lockar... Skabbiga frågor... riktigt skabbiga... Det är nog där skon klämmer... hehe...

Och! För rättvisans skull. Jag ser fram emot torsdagen. Pirrar i magen och sånna där sköna rysningar i nacken. Fin grabb. Smart grabb. Snäll grabb. Som säger att jag är söt. Och som kallat mig raring. Men han porrflörtar inte med mig, inte än iaf...

Inga kommentarer: