måndag 5 maj 2008

Dejt!

Då har tösabiten varit på dejt... Glass i solen!
Allt var väldigt trevligt...
Trevligt samtal
Trevlig miljö
Trevlig glass
Trevlig Trevlig kille
Trevligt att titta på
men inget pirr.... vart har mitt pirr tagit vägen och vad är det egentligen för fel på mig. Hittar inget fel på killen, förutom.... inget pirr!

Om någon stulit mitt pirr och just nu går runt med dubbelt upp, var god ge genast tillbaka!!!

Och vad ska jag göra nu då... säga "Jo det vore kul att träffas igen (det är faktiskt ingen lögn) men jag orkar inte dumpa dig om två veckor när jag har det trippelt bekräftat att det inte finns något pirr, så vad sägs om att hoppa över allt ihop?"

Fan

1 kommentar:

loathing sa...

jag vette fan vad det e för pirr du väntar på. pirr man hade i magen när man var kär i mellanstadiet? tror inte det funkar så längre....eller så e det bara jag..jag hade sex med en helt otippad snubbe i helgen och ja visst jag tycker om honom men vadå...pirr? näää
men fortsätta träffas, ja visst absolut.