tisdag 1 april 2008

Kissattack x 2

Kontoret där jag arbetar ligger mitt i staden, alla tider på dygnet alla dagar i veckan cirkulerar det med andra ord människor förbi utanför vår port. Idag när jag något sent lämnar jobbet ser jag en snopp som står och kissar rakt mot kanten på den glasdörr som jag håller på att öppna.

Försöker formulera ett "MEN DITT JÄVLA ÄCKLO KISSAR DU PÅ VÅR KONTORSDÖRR!!" när jag i ögonvrån ser kissare nummer två!! Inte en till snopp som står å pinkar utan en kvinna i 40-årsålder som dragit ner sina turkosa mjukisbyxor och sitter och strilar precis brevid!!! Med röven högt i vädret!!

Jag blev så perplex att jag tappade orden, och det är inte så ofta det händer. Jag kippade efter andan, vimlade med ögonen och raskt klapprade därifrån med ARGA steg. Vilka jäkla pundare!!! IIuuuhh!!!!

2 kommentarer:

loathing sa...

jag gillar att fota pissmönster i snön på vintrarna. hoppas du får en bra helg, jag ska göra brasiliansk vaxning idag, det är lika läskigt varenda gång tycker jag. hej!

loathing sa...

var har ni tagit vägen? inget bloggande längre?